BiggBoss Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Hallo. Sinds gisteren ben ik volop bezig voor iemand een webwinkel op te zetten. Gelukkig voor mij dat deze persoon niet te veel poespas wilt qua design. Maar natuurlijk willen we dat het wel optimaal functioneert. Gisteren kon ik alles nog doen, echter vandaag kan ik bij modules waar upgrade achter staat dit niet doen. Als ik op upgrade druk dan zie je dat hij aan het laden is en vervolgens zie je de upgrade knop gewoon terug. Iemand een idee waar door het komt? Ik gebruik de nieuwste versie van prestashop. De modules waar het om gaat zijn de standaard modules en een paar modules die er bij zijn gekomen maar wel allemaal compatibel met de nieuwste versie want daar heb ik naar gekeken Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 refresh je browsercache maar eens, waarschijnlijk is het dan al opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiggBoss Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 F5 , ctrl F5 werkt niet. en via instellingen en via chrome zelf werkt het dus ook niet. Wel raar want gisteren en op een ander domein werkt het gewoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted January 29, 2018 Share Posted January 29, 2018 Zou je het eens in een andere browser kunnen proberen? Firefox bijvoorbeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 Misschien lag de server van Prestashop er even uit. Blijven proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiggBoss Posted February 2, 2018 Author Share Posted February 2, 2018 Inmiddels voor elkaar gekregen. Helaas blijven zich vaker problemen voordoen met mijn prestashop, dit kan uiteraard aan verschillende dingen liggen. Dus ik moet even kijken of ik misschien toch overstap naar een ander webwinkel wel jammer want prestashop heeft best een mooi systeem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts