ademnefes Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Beste, Sinds kort hebben we een Prestashop webwinkel. Wij verkopen dure nieuwe merkkleding maar willen nu ook exclusieve merkkleding verkopen waar de prijsklassen stuk hoger ligt. Voor dit project willen we gebruikmaken van een subdomein bijvoorbeeld exclusief.domeinnaam.com de website en huidige thema nemen we exact over en gaan de layout verder aanpassen. Nu vragen we ons af of mensen die ingelogd zijn in de kledingwinkel automatisch ingelogd blijven als ze naar exclusief.domeinnam.com gaan en met dezelfde account ook gewoon kunnen shoppen bestellen etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 Dit kan wel gerealiseerd worden. Bij het aanmaken van de multistore is het een optie om klanten/bestellingen te delen onder de multistores. Welke Prestashop versie gebruikt u? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ademnefes Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 Beste, Bedankt voor uw reactie, sorry voor mijn late reactie. Helaas ontving ik geen mail dat er een reactie is geplaatst. Wij maken gebruik van Prestashop 1.7.2.4 als ik me goed kan herinneren, de laatste versie in ieder geval. Daarnaast wil ik graag om advies vragen over onze keuze op het gebied van Prestashop. kunnen we misschien mailen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts