smolapbz Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 Witam, czy istnieje moduł/sposób który doda do wszystkich produktów na sklepie (ok 4k) jeden obrazek ? chodzi o szablon do allegro, potrzebuje dodać zdjęcie loga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daresh Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Chodzi o dodanie tego zdjęcia tak jakby to było jedno ze zdjęć z galerii produktu, ale bez wgrywania go do każdego produktu? Robiłem coś takiego na jednym ze sklepów, wystarczy to zdjęcie dopisać w kontrolerze produktu w funkcji assignImages(). Link to comment Share on other sites More sharing options...
smolapbz Posted January 28, 2018 Author Share Posted January 28, 2018 Dokładnie, chodzi konkretnie o logo żeby była w każdym z produktów. Ręcznie dodawać po jednym obrazku to zajmie dużo czasu. Zlecałem wykonanie swojego sklepu, dlatego nie znam się na tych funkcjach. Jak można by to zrobić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daresh Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Jeżeli to ma być na potrzeby Allegro to po zastanowieniu obawiam się, że zadziałać może tylko faktyczne wgranie obrazka do każdego produktu. Ale można to sobie ułatwić, utworzyć plik CSV gdzie jedną kolumną będą wszystkie ID produktów, a drugą link do obrazka i taki plik zaimportować, powinno to dodać obrazek do każdego z produktów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smolapbz Posted January 28, 2018 Author Share Posted January 28, 2018 A jaki byłby tego koszt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daresh Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 To można zrobić samodzielnie, Presta ma wbudowane narzędzie do importu danych w Zaawansowane -> Import CSV. Link to comment Share on other sites More sharing options...