Kirsten! Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Als je Ideal gebruikt. Moet je dan een credit Nota zelf terug boeken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Hoe bedoel je dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsten! Posted January 16, 2018 Author Share Posted January 16, 2018 Ik krijg een bestelling en die is betaald via Ideal. Nu moet er op die bestelling een bedrag gecrediteerd worden. Dus ik heb een credit nota aangemaakt en heb daar dan een pdf van. Maar dan? Moet je dat zelf terug boeken? Ik heb natuurlijk geen bank nummer. Ik doe de ideal betalingen met Paypro Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Dat zal jezelf terug moeten boeken, dat doet prestashop niet voor je (was het maar waar) Je zal in je paypro account moeten kijken of je daar achter de klant zn bankgegevens kan komen. De meeste betaalproviders hebben een mogelijkheid om in dat account gewoon met een klik het totale bedrag(of een deel) terug te betalen. Het wordt dan op dezelfde manier terugbetaald zoals de klant het ook heeft betaald(zo hoort het wettelijk ook). Ik wacht wel altijd tot het daadwerkelijk op mn rekening staat(bij Mollie de volgende dag, maar weet niet hoe dat met Paypro werkt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsten! Posted January 16, 2018 Author Share Posted January 16, 2018 Het is inmiddels al gelukt, maar zie al dat ik dat beter met een eigen overschrijving kan doen en de klant om het banknr vragen. Want er word een behoorlijke marge op gerekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Bij mollie kost je dat 25 ct. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bramgrafiekas Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 Ik werk ook met Mollie naar volle tevredenheid, credit betalingen zijn 1 druk op de knop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsten! Posted January 17, 2018 Author Share Posted January 17, 2018 Ok en wat betalen jullie met mollie? Ik zit bv met overboeken naar mijn rek onder de 100euro 5 euro kosten.. per boeking bij een verkoop is het niet zo veel. Maar de creditering was voor 28 euro 1,26. Dat vind ik wel fors. En het gaat niet automatisch. Ik moet het op hun site verwerken. Is niet ingewikkeld of tijdrovend. Kirsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 ik zou zeggen kijk even bij ze, daar zie je alles staan op hun site. Maar als ik het zo hoor zijn de kosten per overboeking bij paypro gewoon redelijk maar krijg je de grote kosten in alle extraatjes, dat is bij mollie ook gewoon goedkoop. en overboeken kost volgens mij geen geld, maar onder de 100 euro heb ik ook nog nooit meegemaakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts