RainbowSoftware Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Jeg (og mine kunder) ønsker ikke at der bliver spurgt om en kundes alder, når kunden registrerer sig. Hvordan fjerner jeg det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Du skal ind i den theme fil hvor der bliver spurgt om det, og herefter sætte feltet/felterne til type="hidden". Jeg kan ikke huske hvad det er for en theme fil, men du skal jo heller ikke have det hele forærende EDIT: jeg kan se du skriver at din webshop er godkendt af PBS, det har jeg aldrig hørt om før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RainbowSoftware Posted August 9, 2010 Author Share Posted August 9, 2010 Tak, jeg fandt ud af at redigere identity.tpl og authentication.tpl PBS har godkendt webshoppen til Dankort betalinger. (Så har du også hørt det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Arhh du mener den ansøgning du har lavet for at modtage dankort? Eller har du selv lavet et eller andet program til en lukket server til at modtage kort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 Arhh du mener den ansøgning du har lavet for at modtage dankort? Eller har du selv lavet et eller andet program til en lukket server til at modtage kort? Er det ikke lidt ordkløveri?Vi ved jo alle, at en webshop skal godkendes at pbs til at modtage kortbetalinger.Dermed er ikke ment, at webshoppen er godkendt. PBS er ligeglad med designet. Den kan ligne lort (undskyld udtrykket), men alligevel være godkendt til kort betalinger, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts