Timpet Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Hejsa venner Der bliver desværre ikke nogen gratis udgave af det webpack 2 modul jeg har sat sammen, eller sat sammen og sat sammen. Jeg har vel brugt rimelig mange timer på det Hvis nogen af jer bruger webpack så ved i jo hvor besværligt det at lave labels med det system! Webpack 2 er en anden udgave hvor man kan sende noget data og få noget andet data retur fra post danmarks server, hvilket gør pakkelabels meget lettere. Man kan med modul lavet enkelte labels til specifikke ordre på ordre siden, som de ses på det første billede, man kan lave en masse generering ligesom med invoice's som ses på billede 2. Endvidere vedhæfter den selv pakkenumret til systemet, og vedhæfter det ligeledes i emailen om at ordren er sendt. Så man spare altså kunden for en email, og sig selv for en hel masse besvær. Hvis man har interesse i modulet kan man finde webpack 2 webshoppen her Modulet kræver særskilt aftale med postdanmark, og laver pakkelabels ligesom dem fra almindeligt webpack system. Opdateringer: Mulighed for Modtagerkvittering Mulighed for SMS advicering til kunden Mulighed for Pakker udenomdeling Mulighed for privat og erhverspakker Modulet kommer i 3 udgaver, første udgave kan udlukkende sende pakker i DK, og den anden kan sende pakker i EU, den sidste udgave (er pt ikke færdig, men bliver det på bestilling) kan sende pakker i hele verden, Priserne: EU+dk: 1495,- inklusiv moms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Så er det en opdateret version i luftet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 Version 1.2 er nu frigivet Link to comment Share on other sites More sharing options...
bambi Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Hej Timpet, jeg vil gerne købe din module (PS 1.4 compatible) til webpack. Du kan PM mig eller svar here. MVH Dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 13, 2011 Author Share Posted September 13, 2011 Hej Dan, du kan skrive til mig på email adressen: [email protected] så tager vi en snak om det der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shila Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Jeg har lige fået ny computer, en mac. Her opdager jeg, at den ikke arbejder særlig godt sammen med webpack, så er nødt til at bruge en PC til udskrivning af pakkelabels. Vil jeg kunne bruge dit modul på min mac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 15, 2011 Author Share Posted September 15, 2011 Mit modul er lige glad med hvilken computer du bruger Det håndtere det lidt ligesom med fakturaene. Hvis du vil prøve det så sende mig en mail, så kan jeg sende dig test oplysningerne Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shila Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Det lyder super anvendeligt. Vender lige tilbage, når jeg har fået opgraderet til 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Jeg har ikke sat mig 120% ind i hvordan webpack virker, men kan det bruges til maxi-brev forsendelser også? Eller er det kun T&T pakker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 17, 2011 Author Share Posted September 17, 2011 Webpack er kun til track and trace pakker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorwaerts Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Hej, Hvad koster dit modul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 grundet stor efterspørgelse har jeg opdateret indlægget med priserne. For at købe modulet skal man stadigvæk kontakte mig på mailen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 14, 2011 Author Share Posted December 14, 2011 jeg har lavet en webshop til at styre salget af modul, det skulle gerne lette processen en del Jeg har opdateret det oprindelig indlæg med link Link to comment Share on other sites More sharing options...
dptrade Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 En label printer er vist billigere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 nu kan man vidst ikke helt det samme med en label printer som man kan med modulet, men det var da pænt af dig at gøre opmærksom på at man kan få sådan en til under 1495 Modulet laver en pakkelabel med stregkode på fra postdanmark udfra din oplysninger om kunden med 1 enkelt klik i BO. Det tror jeg vidst ikke en labelprinter kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 En label printer er vist billigere Hvad har en label printer at gøre med Tims modul? Du kan jo sagtens køre Webpack uden om Prestashop, men så skal du jo ind på en side hos PostDanmark. Jeg forstår ikke dit indlæg?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Hvad har en label printer at gøre med Tims modul? Du kan jo sagtens køre Webpack uden om Prestashop, men så skal du jo ind på en side hos PostDanmark. Jeg forstår ikke dit indlæg?? Gætter på at dptrade ikke ved hvad webpack er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts