Kirsten! Posted January 10, 2018 Share Posted January 10, 2018 Ik heb Myparcel geïnstalleerd en geconfigureerd. Nu wil ik een etiket dus druk bij de bestellingen op het icoontje van Myparcel. Hij geeft aan dat hij een nieuwe verzending aan het maken is, maar bijft daar in hangen. Iemand een idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 10, 2018 Share Posted January 10, 2018 Volgens mij maakt hij bij de nieuwste versie van myparcel dan meteen een label aan. download er een PDF bestand naar de computer wanneer je op verzending aanmaken klikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsten! Posted January 10, 2018 Author Share Posted January 10, 2018 (edited) Ja dat wil die ook doen na mijn idee, maar hij blijft daar in hangen. Mijn versie is V2.0.7 Edited January 10, 2018 by Kirsten! (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 10, 2018 Share Posted January 10, 2018 Krijg je ook een popup schermpje zoals deze? Ik heb weliswaar versie 2.09 (beta) geinstalleerd, maar dat werkt zoals het moet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsten! Posted January 10, 2018 Author Share Posted January 10, 2018 (edited) Ik heb dit als pop-up scherm. Daar druk ik dus op nieuwe verzending en dan zegt hij onderin: bezig met verzenden... Edited January 10, 2018 by Kirsten! (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 10, 2018 Share Posted January 10, 2018 Ik zou gewoon even met Myparcel bellen. Daar ben je ook klant dus wellicht dat die je op weg kunnen helpen. Kan zijn dat er iets met je configuratie niet goed is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsten! Posted January 12, 2018 Author Share Posted January 12, 2018 Had ik al gedaan. Inmiddels zijn ze er mee bezig. Bedankt voor je berichten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts