Jump to content

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik ben al geruime tijd aan het stoeien met een multishop. Nadat ik deze geactiveerd heb, krijg ik in de 2e shop geen producten te zien en krijg ik ook geen nieuwe producten meer toegevoegd.

Dacht dat ik door middel van het uitzetten van de multishop het probleem zou verholpen zijn, echter maakt dit niets uit en kan ik nog steeds geen nieuwe producten toevoegen.

Is er misschien iemand met het zelfde probleem, of kan iemand mij hiermee helpen

Grtjs,

Brigitte

Hallo Brigitte

Een multishop geeft vooralsnog vaak meer problemen dan dat het goed werkt, (ik zou het persoonlijk afraden) aangezien hij de database dan ook samenvoegt nadat jij dit bevestigd hebt.

Wat je kan proberen is de httacces opnieuwe te generen, (de beste oplossing is):
Via de ftp de httacces van de root van de shop downloaden naar je pc en daarna verwijderen op de FTP
Ga via de backoffice bij SEO - URL naar de optie vriendelijke URL. zet deze uit en weer aan.

Je kan ook proberen de volledige cache van de FTP te wissen via het hosting controlepaneel van je shop of via de FTP zelf