Linella Posted August 3, 2010 Share Posted August 3, 2010 Hej Presta brugere,Jeg leder efter 2 moduler.Det eneste skal være 1 blok hvor man kan skrive sin track and trace kode og så ryge over på Post danmarkDen anden skal være hvor kunden kan skrive sit tlf nummer og så via de gule sider, eniro eller krak få trukket sine personlige data i stedet for at skrive dem under leverings adresse osv.Jeg håber der er nogle der kender til dette.Se eventuelt 1 billed af hvordan modulet Postdanmark gerne skulle se ud.VhMax, Linella Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 3, 2010 Share Posted August 3, 2010 Hvis du kigger blot 6 indlæg under dit eget...... er der et indlæg der heddder Gratis PostDanmark Track & Trace - om det ser ud ligesom dit skærmdump ved jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linella Posted August 3, 2010 Author Share Posted August 3, 2010 Hej,Jeg har set det og har også prøvet det.Men så vidt jeg lige kunne se ligger den sig bare i footeren og det er jeg ikke interesseret i. Kunne også godt tænke mig at høre hvis nogle kender til dgs, eniro eller krak moduler hvor man som sagt blot indtaster et tlf nummer og så udfylder den selv navn, adresse osv. (Hvis man ikke har udeladt nr) På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Hej linella.Man kan relativt simpelt ændre modulet med Track and Trace the også at have en box hvor man kan indtaste en streg kode. Men bortset fra det så synes du skal bruge den funktion der gør at kunderne får en email med trackandtrace sporings link. Det gør det en del mere brugervenligt. Jeg tror ikke der er lavet noget modul der trækker bruger info ud af fx dgs.dk . Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg-er-mini Posted August 6, 2010 Share Posted August 6, 2010 Det modul hvor kunder bare får en mail med trackandtrace hvor kan jeg finde og og hvad hedder det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted August 6, 2010 Share Posted August 6, 2010 Det gør prestashop automatisk hvis du har sat det op til det, modulet her lavet bare track and track delen i din egen shop, det handler jo om ikke at sende kunderne væk fra siden:http://www.prestashop.com/forums/viewthread/63935/dansk/modul_gratis_post_danmark_track_and_trace_fra_egen_side_dot_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts