Son Posted December 29, 2017 Share Posted December 29, 2017 Hallo, Ik wilde graag de afbeelding groter hebben op de categorie pagina, maar dit lukt niet ook als ik het wijzig in een heel groot formaat zie bijlage. ik wil de afbeelding volledig in de breedte hebben. heb daarom ook de linker kolom weggehaald. Ik weet niet waar het fout gaat. Wie kan me helpen hiermee. mvg Son Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 29, 2017 Share Posted December 29, 2017 Wat er allemaal aangepast moet worden weet ik niet, want ben geen ontwikkelaar, alleen met het wijzigen van je fotos ben je niet klaar, in je thema bestanden zal ook e.e.a. aangepast moeten worden. Als je daar zelf mee aan de slag wil zal je dus wel enige kennis van code moeten hebben anders heb je kans op een onstabiele webshop waar meer zaken fout gaan lopen. Meestal ben je met het aankopen van een thema wat wel aan je wensen voldoet in 1 x klaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Son Posted December 29, 2017 Author Share Posted December 29, 2017 Beste Curious, Bedankt voor je reactie, zal de ontwikkelaar van de thema vragen ik heb namelijk een best uitgebreid thema. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts