Erik Posted December 17, 2017 Share Posted December 17, 2017 Ik zit met een probleem waar zowel ik als de ontwikkelaar van het Mega Shop thema niet uit kunnen komen. Ik heb namelijk onder Product >> Prijzen >> Specifieke prijzen een Volume Korting ingevoerd. Bij 2 producten 5% korting, bij 3 producten 10% korting, bij 5 producten 15% en bij 10 producten 20% Wanneer ik alles bekijk in de Front-Office dan staat de tabel met kortingen goed, bij het opgeven van het Aantal=1 gaat het ook goed, echter bij Aantal=2 wordt de verkoopprijs plotseling EUR 0,00 ?? (Zie bijlages) terwijl in het Winkelwagentje WEL alles goed wordt doorberekend! Ik heb de ontwikkelaar daar een vraag over gesteld die dit uitgebreid heeft getest en hij is tot de conclusie gekomen dat dit niet in zijn Thema zit, maar dat het wellicht een Bug is binnen PrestaShop. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het toekennen van Volume kortingen en mij ook het resultaat kan laten zien dat het WEL goed is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 18, 2017 Share Posted December 18, 2017 Je moet ook nog even erbij vermelden dat je naast deze volumekorting een algemene korting toepast van 5%. Dat is denk ik de bottleneck! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Posted December 18, 2017 Author Share Posted December 18, 2017 Dit heeft de ontwikkelaar van het thema ook al uitgeprobeerd, maar daar lag het niet aan. Het blijkt algemeen bekend te zijn dat PrestaShop niet goed met meerdere prijsspecificaties overweg kan. Wellicht dat jij het eens kan proberen binnen jouw thema puur als test en verneem dan graag je bevindingen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted December 27, 2017 Share Posted December 27, 2017 Nulprijzen hebben vaak te maken met javascript errors. Heb je daar al op gecheckt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Posted December 27, 2017 Author Share Posted December 27, 2017 Ik heb nog niks gecheckt, maar al wel van diverse ontwikkelaars vernomen dat PrestaShop zelf niet om kan gaan met volumekortingen en ik daar een aparte module voor dien aan te schaffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavana Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 Hier dus al een oplossing voor? Ik heb het zelfde probleem en kan er niks over vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deodato1962 Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 Helaas nog steeds niks over gehoord, dus opzoek naar een module hiervoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts