oli4321 Posted December 16, 2017 Share Posted December 16, 2017 (edited) Hoi, ik krijg deze morgen een error wanneer ik de winkelwagens wil gaan bekijken. Deze error was er gisteren nog niet, en ik heb ook niets geïnstalleerd of gewijzigd. Ik gebruik winkelwagen heel veel, omdat wanneer ik een bestelling krijg, de orders nooit correct zijn: er zitten steeds producten in die niet besteld zijn. Enkel bij winkelwagen geeft het correcte aantal en soort. Edited December 16, 2017 by oli4321 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
oli4321 Posted December 16, 2017 Author Share Posted December 16, 2017 Ik heb het ondertussen gevonden, kan misschien handig zijn voor anderen. Blijkbaar kan dit probleem voorkomen wanneer een klant zijn adres zou veranderen, en de database een fout geeft. Ik heb volgende gedaan: Truncate van de psyq-cart tabel in phpmyadmin juist tabel selecteren en dan via handelingen en dan Truncate. Dan zijn wel al je verlaten of bestelde winkelkarretjes verdwenen maar kan je terug gebruik maken van "winkelwagens". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts