Remcow Posted December 16, 2017 Share Posted December 16, 2017 Beste mensen, Ik heb een vraag. Iemand besteld bij mij iets in de webshop tot de betaling gaat het goed helaas krijgt de klant geen bevestigingsmail met betaal gegevens en als 2e kan ik ook geen mail naar de klant sturen van uit Prestashop. Heb bij Prestashop mail ingesteld test mail komt aan in mijn mail ook heb ik de koppeling mijn outlook gemaakt werkt prima. Wie kan mij helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 16, 2017 Share Posted December 16, 2017 Heb je de module mailalerts wel geinstalleerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remcow Posted December 16, 2017 Author Share Posted December 16, 2017 (edited) ja heb ik geïnstalleerd en ingevuld maar werkt niet zo als ik al in de vraag stelde krijg wel de orders binnen de mail naar de klant misschien kunt u mij op afstand helpen via pc overname groetjes remco Edited December 16, 2017 by Remcow (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 16, 2017 Share Posted December 16, 2017 en als je bij je email template vertalingen kijkt . staan deze templates er wel in voor de nl taal. zijn er een stuk of 60 dacht ik. ben nu niet op locatie dus kan niet op afstand helpen. pm me maar. kan wel eind vd dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remcow Posted December 16, 2017 Author Share Posted December 16, 2017 hij geeft 0 ontbrekende vertalingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 18, 2017 Share Posted December 18, 2017 Opgelost. De vertaalbestanden stonden er niet in. Hierdoor kon de shop geen mails versturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 "mailalerts " werkt niet met prestashop 1.7. Kan iemand me helpen aub? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 7 uren geleden, [email protected] zei: "mailalerts " werkt niet met prestashop 1.7. Kan iemand me helpen aub? Dit is wel heel erg weinig informatie waar we heel veel kanten mee op kunnen. Graag wat specifieker, en wat jezelf al hebt gedaan. Graag ook de versie van je Prestashop 1.7 en de versie van je mailalerts module. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 20, 2017 Share Posted December 20, 2017 14 hours ago, Curious said: Dit is wel heel erg weinig informatie waar we heel veel kanten mee op kunnen. Graag wat specifieker, en wat jezelf al hebt gedaan. Graag ook de versie van je Prestashop 1.7 en de versie van je mailalerts module. Hallo, Ik heb prestashop 1.7.2 en ik opzoek naar de geschrikt module van mailalerts. Het is om een email te ontvangen zodra er een bestelling geplaatst wordt. Iemand had mij Mail Alerts 2.3.2 opgestuurd. Maar het veroorzaakt een bug waardoor ik het moest verwijderen. Ik zoek een andere alternatief. Ik ben geen IT'er dus ik begrijp niks aan die codes. Ken u een betere mail alert? Alvast bedankt Mail Alerts 2.3.2.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 20, 2017 Share Posted December 20, 2017 Ja maar dat is helemaal niet de juiste, Deze is voor 1.6 en bovendien incompleet. dus ook geen wonder dat die niet werkt. Als je in je backoffice naar modules gaat, en je klikt de tab Selectie aan, en je toetst in het zoekvak Mail alerts (met een spatie ertussen) in dan wordt hij zichtbaar. De module wordt namelijk gewoon meegeleverd met Prestashop. Vervolgens kan je hem gewoon installeren. Vervolgens komt hij in je geinstalleerde modules tab te staan: plaatje van de modulesectie na installatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 21, 2017 Share Posted December 21, 2017 Dank u voor de reactie. Het is heel raar. Bij mij staat het namelijk niet tussen mijn (standaard)modules. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 21, 2017 Share Posted December 21, 2017 je moet ook in de tab selectie kijken. daar staan de niet geinstalleerde modules. Je kijkt nu in de tab/map geinstalleerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts