Pedro Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 Ik wil een medewerker toevoegen met het zelfde email als andere medewerkers, is niet mogenlijk, hoe en waar kan ik dat veranderen. Wie kan mij helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 Dag Pedro, Mailadres dient uniek te zijn. Je zou het wachtwoord van medewerker 1 ook aan medewerker 2 moeten geven, zodat ze samen op 1 account kunnen of een medewerker aanmaken met een ander mailadres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedro Posted December 14, 2017 Author Share Posted December 14, 2017 Dank voor het bericht, ik kan maar één naam invullen op een account, dus samen op een account lukt niet. En als ik nu 3 of 4 medewerkers wil toevoegen, is er geen mogenlijkheid dat deze allen eenzelfde emailadres hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
13thjoker Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 (edited) Hoi Pedro, Dit is simpelweg niet mogelijk. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd. Ik heb 2 accounts aangemaakt met andere email. Toen via PHPmyAdmin email omgezet. Toen werkte het alleen voor 1 account, het andere account werd niet herkend. De reden hiervoor is het volgende. Zoals @Adeko.nl al zei dit is het unieke veld. Maar nog veel belangrijker. Stel voor ze gebruiken 4 dezelfde emails. 1tje vergeet het wachtwoord wat dan? Error? De software is er niet voor gemaakt. Dus het beste is om gewoon 4 emails te gebruiken. Je kan dit meestal simpel via je domain provider doen. Regards, 13th joker Edited December 14, 2017 by 13thjoker (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedro Posted December 14, 2017 Author Share Posted December 14, 2017 Oke, is duidelijk. bedankt voor de reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts