Erik Posted December 9, 2017 Share Posted December 9, 2017 Ik werk met het SuperShop 1.6.1 thema en stel alle verkoopprijzen in excl. BTW. In de winkelwagen worden de verzendkosten plotseling incl. BTW weergegeven en wanneer je het totaal bekijkt dan wijkt dit bedrag helemaal af. Ik begrijp er echt helemaal niks van. Wie kan mij helpen aub. Je kan kijken op www.playtennis.nl >> Kiezen voor bijv. product Tennisrackets Link to comment Share on other sites More sharing options...
abennen Posted December 9, 2017 Share Posted December 9, 2017 Hoi Erik, Ik heb even gekeken op jouw webshop, maar ik kan niets raars zien. Overigens reken je nu geen verzendkosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Posted December 9, 2017 Author Share Posted December 9, 2017 Dank voor je reactie maar heb het probleem inmiddels opgelost. Ik had bij instellingen de BTW niet aangevinkt in de Winkelwagen zodat de bedragen ook niet klopten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts