Ali Khilji Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Jeg oplever tit at den laver 2 order fra samme kunde. Er der nogle der kender til den fejl? Mvh. Ali Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Bruger du ePay betalingskort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali Khilji Posted December 7, 2017 Author Share Posted December 7, 2017 ePay betalingskort? eller mener du epay betalingsmodul? Vi har quickpay som betalingsmodul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Ok, jeg har kendskab til Shops der havde dette problem, men der var det mobilepay betalinger via ePay betalingsmodul som gjorde dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Hvis du har ændret i betalingsstatus, så følgeseddelen/fakturaen dannes på et senere tidspunkt, kan du meget vel være løbet ind i denne fejl: http://forge.prestashop.com/browse/PSCSX-7778 PrestaShop gider åbenbart ikke rette den. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Vi har af og til samme problem med betalinger med MobilePay gennem ePay. PS 1.6.1.4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 9, 2017 Share Posted December 9, 2017 Har I kontrolleret om der skulle være en nyere version af epay modulet end det I bruger? Ellers må I jo fejlmelde til epay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 10, 2017 Share Posted December 10, 2017 Jeg tror ikke, det er epay modulet. Jeg har mange kunder, der benytter epay - og jeg er ikke stødt på problemet før. Hvor er du hosted? Jeg tænker mere, at problemet skyldes, at betalinger hænger og så gennemføres flere gange, evt. pga. langsom host. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 Jeg er enig med Prestafan1234. Kig på hosting eller PrestaShop-versionen. Detvel altid et forsøg værd at opgradere til den seneste PrestaShop-version, hvis man har en fejl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 12, 2017 Share Posted December 12, 2017 Undskyld, læste først nu, at det er Quickpay modul - men mit svar er det samme - bruger selv Quickpay (og har masser af kunder der bruger det) uden problemer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts