marketyellow3 Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 (edited) Goedemorgen, Ik gebruik het gelaagd navigatie block op de pagina's Dakkoffer en fietsendragers. Ik heb in de module aangegeven dat ze alleen op die specifieke pagina moet weergeven dat doet die ook, alleen nu heb ik dat die bij elke pagina in de linker kolom ruimte heeft gemaakt voor dit navigatie block terwijl het gewoon helemaal leeg is zie screenshot. Weet iemand hoe je dit oplost? ik wil het liefst dat op de pagina's waar geen navigatie block is voor geselecteerd helemaal tegen de linker kant aanzit. Alvast bedankt voor het antwoorden! Met vriendelijke groet, Peter Edited November 29, 2017 by marketyellow3 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 (edited) Dit zal helaas niet mogelijk zijn. Want dan dien je de linkerkolom uit te zetten wat je wel kan doen is daar de categorieën plaatsen van jou shop. Deze kun je aan zetten via de categorieën module (Prestashop 1.6) of via de gelaagd navigatie block per pagina Edited November 29, 2017 by Wallgrind.nl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marketyellow3 Posted November 29, 2017 Author Share Posted November 29, 2017 Bedankt voor het antwoorden! Ik heb nog even goed nog naar gekeken en het is mij gelukt, ik heb alle modules behalve gelaagd navigatie block uit de 'hook' gehaald nu heb ik alleen bij de pagina's waar ik gelaagd navigatie block wil gebruiken dit block aanstaan. Misschien hebben andere mensen ook iets aan deze oplossing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts