jensdk Posted November 21, 2017 Share Posted November 21, 2017 (edited) Hej alle jeg savner en nem måde kunder kan tilføje en vare til kurven. I øjeblikket skal de klikke på varen, og derefter tilføje den til kurven. Siden er www.printervenner.dk Når man søger på en printer foroven på startsiden, kommer en side med produkter passende til printeren, lige som jeg gerne vil have det, men herfra mangler jeg en knap for at tilføje en vare til kurven. Håber der er en, der kan hjælpe. /Jens Edited November 22, 2017 by jensdk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Den funktionalitet du efterspørger, findes i langt de fleste themes. Så du må have fat i themeudvikleren for at høre, hvorfor det ikke virker i din shop. Nu skriver du ikke, hvilken version af PrestaShop du bruger. Men det kan også tænkes, at man har fjernet denne funktion i version 1.7, hvis det er den du bruger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensdk Posted November 22, 2017 Author Share Posted November 22, 2017 Hej prestafan1234 Tak for dit svar. Det er ver. 1.7 og classic theme. Jeg har forsøgt at blive klogere på, om funktionen er fjernet i 1.7, men jeg kan ikke rigtig finde noget. Derfor spørgsmålet herinde. /Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Jeg har en ren 1.7 kørende i en testshop. Bare af ren nysgerrighed. Der er den knap heller ikke. Så den er måske fravalgt. Eller også har de ikke nået at implementere den endnu. 🕶 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensdk Posted November 22, 2017 Author Share Posted November 22, 2017 Hej Pertho Det hjælper da i det mindste lidt på selvtilliden, at den heller ikke findes i din testshop Jeg markerer tråden som løst /Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts