Byman Posted November 13, 2017 Share Posted November 13, 2017 Har skaffat Swish handel men nu behöver jag hjälp med att få det intergrerat och att funka, har sett att prestaworks erbjuder swish men har inte råd nu i början att lägga dom pengarna på det tycker jag. finns det någon modul eller liknande att ladda ner för att få det att funka eller är det helt enkelt så att jag måste få hjälp via ex prestaworks? Mvh Ove Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 Hej Byman! En av våra duktiga medarbetare har gjort en gratismodul för Swish, du hittar den här. Bästa hälsningar MacRoy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byman Posted December 17, 2017 Author Share Posted December 17, 2017 Tyvärr verkar det ej fungera, som jag har förstått det så måste man intergrera Swish handel med hemsidan. https://developer.getswish.se/merchants-api-manual/1-introduction/ Har kontaktat en vän som jobbar med programmering, och hoppas på att han löser detta åt mig, annars måste jag gå via prestaworks som det verkar. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts