roorda1963 Posted November 13, 2017 Share Posted November 13, 2017 Wie kan mijn helpen , ik heb een aantal sites gebouwd , Maar nu heb ik een probleem met een presta shop site van een klant / Kennis waar ruim anderhalf jaar het contact formulier werkte en ruim 400 mails zijn er door gegaan maar vanaf Augustus met update werkt het niet meer.. alle instellingen zijn het zelfde gebleven. Ik heb ook alles bekeken maar ik kan geen fout zien , dit is de tekst wat het formulier nu geeft : Fout opgetreden tijdens het verzenden dit vind in vreemd. het is presta shop 1.6 en de update is de laatste. waar kan dit aan liggen? wie kan mij helpen. thanks eelco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 Hey Eelco, Werken de andere emailtjes (orders, nieuwe klanten etc) wel? Je zou even kunnen proberen debugmodus aan te zetten. Waarschijnlijk krijgen we dan een error waar we wat mee kunnen. In je FTP: config mapje -> defines.inc.php -> regel 29 van : define('_PS_MODE_DEV_', false); naar: define('_PS_MODE_DEV_', true); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 Heb je de shop de afgelopen tijd geupdate naar 1.6.1.17? Zoja: waarschijnlijk ben je vergeten de optie (werk het standaard thema bij) aan te zetten Er is het een en ander veranderd in de mailinstellingen omtrent het contact formulier i.v.m veiligheid Je zou deze bestanden kunnen aanpassen en dan zouden je klanten weer gebruik kunnen maken van het contact formulier. https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/pull/8168/files#diff-eae3981efc859f7a5581c7aef4b68cbd Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevinderas Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Bestaan d On 14-11-2017 at 2:52 PM, Wallgrind.nl said: Heb je de shop de afgelopen tijd geupdate naar 1.6.1.17? Zoja: waarschijnlijk ben je vergeten de optie (werk het standaard thema bij) aan te zetten Er is het een en ander veranderd in de mailinstellingen omtrent het contact formulier i.v.m veiligheid Je zou deze bestanden kunnen aanpassen en dan zouden je klanten weer gebruik kunnen maken van het contact formulier. https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/pull/8168/files#diff-eae3981efc859f7a5581c7aef4b68cbd Succes Ik heb prestashop versie 1.6.1.18 draaien met een multistore echter heb ik op de 2 shops het zelfde probleem. Bestaan deze 2 files zodat ik ze enkel dien te uploaden op de juiste plaats? Ik had reeds de 2 files aangepast en toen was de contactpagina wit. Alvast bedankt! Mvg, Kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Op 1-5-2018 om 11:02 AM, kevinderas zei: Bestaan d Ik heb prestashop versie 1.6.1.18 draaien met een multistore echter heb ik op de 2 shops het zelfde probleem. Bestaan deze 2 files zodat ik ze enkel dien te uploaden op de juiste plaats? Ik had reeds de 2 files aangepast en toen was de contactpagina wit. Alvast bedankt! Mvg, Kevin Goede morgen Je kan de rode - lijnen verwijderen en de groene + lijnen toevoegen uit de bestanden en dan zou het moeten werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts