kristoffertp Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Hej, jeg har et problem idet jeg ikke kan rette eller gemme mine varer. Det ser ud til at siden bare står og forsøger at loade. Den viser ikke varens billeder, og beskrivelsen vises i html form samt at varens gruppe vises på en forkert måde. Version 1.7.2.4 Jeg vedhæfter billeder af problemet: og et af en fejlbeskrivelse i udviklerværktøjet chrome: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 (edited) Hejsa, Jeg har selv oplevet fejl i Google Crome, et kendt problem i version 1.6 x, jeg har ikke lige URL på tråden, men ved ikke om det følger den nye version. Prøv at benytte en anden browser som firefox eks. vis og se om det løser sig. mvh Henrik Edited October 28, 2017 by Henrik Juul (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffertp Posted October 28, 2017 Author Share Posted October 28, 2017 Hej Henrik Jeg har testet i Edge med samme resultat. Tak for hurtig respons! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Edge er efter min mening en skodbrowser som Microsoft har udgivet for tidligt. Brug en anden browser. Fx Forefox. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffertp Posted October 28, 2017 Author Share Posted October 28, 2017 Det virker heller ikke i Firefox. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Ok. Så må man vel konkludere at PS 1.7.2.4 er fejlbehæfter på det punkt. Jeg synes du skal oprette en bug report. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffertp Posted November 1, 2017 Author Share Posted November 1, 2017 Problemet er nu løst. Vi har deaktiveret Cloudflare (skiftet domænet), og nu virker backenden. Vi vælger at køre uden cloudflare da vi ikke ved hvorfor det pludselig ikke virker mere. Vi har kørt uden problemer med det før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts