Eijkenaar Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 (edited) HI, Ik heb de laatste versie van prestatie shop gedownload en zie dat ik nergens de teksten (bijvoorbeeld) power by prestashop kan weghalen. Nu heb ik dat zelf in de code verwijderd en wat dingen aangepast waardoor ik in de toekomst geen update meer kan doen. Wat voor consequenties kan dit hebben voor mijn site? Edited October 24, 2017 by Eijkenaar (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 Het gevolg is dat je bij iedere update dit opnieuw moet aanpassen. Ik zou er in ieder geval niet een update voor laten liggen voor zoiets kleins. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 In prestashop 1.6 kan je deze tekst weg halen via de CMS module Het bestand wat je hebt aangepast kan je ook back-uppen naar je computer en na de update weer het stukje kopiëren en plakken in het bestand na de update Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eijkenaar Posted October 31, 2017 Author Share Posted October 31, 2017 Ok top! Dankjewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts