Trishke Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Ik wil graag paypal gebruiken op mijn site. Alleen is de tekst die ernaast staat in het Engels. Ik wil deze graag zelf vertalen zodat ik kan benadrukken dat je ook met credit card kan betalen via Paypal zonder dat je een paypal account nodig hebt (want dat schrikt de meeste belgen af). Ik ben zelf geen IT'er en durf dus niet zo goed in de code wijzigen. Hoe kan ik dat doen? 2de iets minder belangrijk. Ik bied daarnaast ook de mogelijkheid tot bankoverschrijving aan maar het logo is verschrikkelijk lelijk en ik zou dat willen deleten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Beste Trishke, Welke Prestashop versie gebruik je? Vertalingen aanpassen in Prestashop gaat heel makkelijk. Een duidelijke uitleg kan je vinden in de documentatie van Prestashop. Voor 1.6: http://doc.prestashop.com/display/PS16/Translations Voor 1.7: http://doc.prestashop.com/display/PS17/Translations De afbeelding voor bankoverschrijving kun je in 1.6 veranderen door de afbeelding met het volgende path te veranderen: /themes/default-bootstrap/img/bankwire.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trishke Posted October 21, 2017 Author Share Posted October 21, 2017 Dankjewel voor je antwoord. De vertaling kan ik niet doen omdat ie zegt dat ik onvoldoende capaciteit heb op server. Is er een andere manier waarop ik dat ene zinnetje kan wijzigen? Het beeld is me alvast gelukt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted October 22, 2017 Share Posted October 22, 2017 Ik neem aan dat je een melding krijgt dat max input vars verhoogd moet worden? Dat is niet zo moeilijk hoor, dat kan je in je direct admin/plesk/c panel aanpassen, of je hoster vragen dit voor je te doen. Anders wordt het een heel naar klusje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted October 31, 2017 Share Posted October 31, 2017 On 22-10-2017 at 10:55 PM, Curious said: Ik neem aan dat je een melding krijgt dat max input vars verhoogd moet worden? Dat is niet zo moeilijk hoor, dat kan je in je direct admin/plesk/c panel aanpassen, of je hoster vragen dit voor je te doen. Anders wordt het een heel naar klusje Mocht dat niet baten of kan de hosting ze niet verhogen dan kan je ze ook via je httacces bestand in je hoofd folder van de webshop aanpassen en bijvoorbeeld om 10000 vars zetten Plak deze regel onder aan in je htaccces" max_input_vars = 10000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts