RemySan Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 (edited) Beste, Sinds een uurtje heb ik een probleem. Als ik de details van een bestelling wil bekijken of een factuur wil genereren krijg ik een witte pagina te zien. Ik heb de debug mode al aan gezet maar dit geeft niks weer. Gewoon een witte pagina en meer niet. Heeft iemand hier een oplossing of verklaring voor, voordat ik de website met een back-up ga terug zetten. Met vriendelijke groet, Remy Edited October 20, 2017 by RemySan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Beste Remy, Is het voor jou een optie om de errorlog te bekijken? Het lijkt mij een poging waard om daar nog even te kijken wat precies fout gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemySan Posted October 20, 2017 Author Share Posted October 20, 2017 4 minutes ago, Adeko.nl said: Beste Remy, Is het voor jou een optie om de errorlog te bekijken? Het lijkt mij een poging waard om daar nog even te kijken wat precies fout gaat. Ik heb even gekeken en dit is het enigste wat ik kan zien: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemySan Posted October 20, 2017 Author Share Posted October 20, 2017 Kan jij hier iets raars in zien of een aanleiding tot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Beste Remy, Helaas staat hier niet iets relevants in. Ik bedoelde eigenlijk de errorlog van de server, die kun je meestal vinden via FTP of via je controlepanel (DirectAdmin of misschien Plesk?). Krijg je overigens bij elke bestelling een witte pagina, of alleen bij de bestelling die jij getest hebt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Zet de debug modes aan via de config file op de FTP dan zie je welke error je krijgt bij de witte pagina Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemySan Posted October 24, 2017 Author Share Posted October 24, 2017 Probleem is ondertussen opgelost. Back-up terug geplaatst was de snelste methode. (: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts