Peter Pastoor Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 (edited) Ik bekijk mijn webwinkel op mijn tablet en het menu is daar nogal lastig te bedienen. Nu zou ik graag alle submenu's daar dus los willen plaatsen. Is dit op een makkelijke manier mogelijk of moet dit allemaal handmatig gebeuren? Edited October 18, 2017 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 Uit je vorige posts begrijp ik dat je een ander thema gebruikt dan het standaard thema. Het is dus handiger om de thema maker hiervoor te benaderen, er zijn zoveel thema's en ieder heeft weer zijn eigen structuur. Sommige thema's hebben ook een mobile versie die je kan inschakelen voor tablets en mobiele telefoons. Anderen doen dat automatisch, er zit gewoon nogal wat verschil in. Bij de aanschaf van een thema let ik vooral goed op de mobiele/tablet benaderbaarheid, dit is immers een steeds meer gebruikte variant. Veel succes in ieder geval! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted October 22, 2017 Share Posted October 22, 2017 Ik heb hem inmiddels ook bekeken op een telefoon, en ik vindt de submenus prima benaderbaar. Eigenlijk zoals het hoort! Wat ik wel vreemd vindt is dat er een soort van menuutje(althans zo lijkt het) verschijnt naast de winkelwagen en de login. Als je er op klikt komt er een soort zoekbalkje tevoorschijn, maar er kan niets in ingevuld worden. Het heeft iets met blocklinks te maken: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted October 23, 2017 Author Share Posted October 23, 2017 (edited) Ol de telefoon is het wel goed. Op tablet is het lastig. Als je op een menu-item tikt komt er een submenu tevoorschijn. Maar dan gaat hij al naar de categorie in het hoofdmenu en kun je niet meer tikken op een submenu. Ik heb er daarom nu linkjes geplaatst zodat men daar de keuze heeft om naar een onder categorie te gaan. Op mobiel komt bij mij de categorieoverzicht tevoorschijn als ik daarop klik. Geen zoekvenster. Ik zal vana eens op mobiel van mijn vrouw kijken. Edited October 23, 2017 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Heb het op de tablet bekeken, en dat heb je netjes gedaan .. top! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts