Guest Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Jeg beregner forsendelsesomkostninger efter vægt, og har oprettet de intervaller i vægt, som PostDanmark har.Og så er der vægt på hver vare. Hvor indtaster jeg emballagens vægt, så den samlede vægt, altså incl. emballage, kan beregnes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Jeg har sat postdanmarks vægt grænse emballagens vægt mindre.Hvis en pakke fx må veje 2000g og emballagen vejer 200 gram så går min vægt grænse fra 0-1800g også så stiger prisen efter produkt vægt på 1800g. Håber du forstår hvad jeg mener Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Jo, sådan har jeg også gjort ind til videre.Så måske ER det løsningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Jeg tror desværre ikke at man kan indtaste embalage vægt, så ja det må være løsningen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 OK.Så et surt opstød :-(Det kan man i OSCommerce!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Ja det er lidt ærgeligt, tilgengæld er prestashop bedre på rigtigt mange områder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Ja, det ved jeg. Det er derfor jeg har skiftet :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts