Freakpyromaniacs Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Beste, een klant stuurde mij het volgende. De tekst in het rood hoor uiteraard niet daar te staan...althans, niet zichtbaar voor iedereen.Hoe krijg ik dit weg?Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Als je de check-out ideal module instellingen goed bent doorgelopen zie je waar je deze tekst moet aanpassen. Tip, gebruik, mollie dan heb je ideal check-out niet nodig en kan je inderdaad een reeks aan betaalmethodes kiezen voor het afrekenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freakpyromaniacs Posted October 13, 2017 Author Share Posted October 13, 2017 Als je de check-out ideal module instellingen goed bent doorgelopen zie je waar je deze tekst moet aanpassen. Tip, gebruik, mollie dan heb je ideal check-out niet nodig en kan je inderdaad een reeks aan betaalmethodes kiezen voor het afrekenen. Ik draai de shop al meer dan een jaar en ineens staat het daar. Ik laat het dan liever gewoon staan omdat IDEAL wel gewoon werkt en ik weet niet wat er gebeurd als ik daar weer aan ga sleutelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts