louis323 Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 ik gebruik prestashop 1.7.2 ik gebruik maar twee opties voor het verzenden. ophalen (gratis) verzenden wanneer ik ze alletwee actief zet komt alleen de bovenste zichtbaar. ze kunnen dus niets zelf kiezen. landen heb ik alleen nederland en alle zones. ook als gast kan ik geen keuze maken en ook niet als een klant. ik heb geen idee wat ik verder nog kan veranderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 Heb je ook gekeken of er geen gewicht of grootte restricties bij de vervoerders zitten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 De 2e verzendoptie overtreft de eerste, je zal deze optie dus uit moeten schakelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
louis323 Posted October 3, 2017 Author Share Posted October 3, 2017 maar kunnen ze dan niet kiezen tussen verzenden en ophalen ? gewicht en de rest heb ik leeg gelaten Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 Natuurlijk kunnen jou klanten kiezen. Waarschijnlijk heb je bij je instellingen iets geconfigureerd wat dit nu niet zichtbaar maakt. Wat ik me kan voorstellen is dat je bij je producten bij verzending maar 1 optie hebt toegevoegd. Al je niets toevoegd daar, laat hij alle opties zien, heb je bij een product bv alleen ophalen geactiveerd laat hij die alleen zien. Ik vermoed dat daar de "fout" zit. Maar het kan ook een andere instelling zijn. Loop alles goed na, en test en test. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemySan Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 (edited) Ik heb hier ook een probleem mee gehad. Dit was voor mij de oplossing: https://www.mijnpresta.nl/nl/blog/verzendkosten-instellen-in-prestashop het had te maken met de zone instellingen van de vervoerder. Edited October 11, 2017 by RemySan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts