Guest Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Jeg har en webshop, hvor jeg aldrig får brug for rabatter og gaveindpakning.Derfor vil jeg gerne have det fjernet fra ordrebekræftigelsen. Hvordan gør jeg det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Løsning fundet.Det lå i mails\da\order_conf.html, hvor jeg har udkommenteret det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensen Boats Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Hej Pertho,Jeg har præcist samme udfordring og da jeg er knap så god som dig, så vil jeg høre hvordan du "udkommenterede det"?Jeg har fundet filen order_conf.html, men ved ikke hvorfra og hvortil jeg skal udkommentere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 HejUdkommentering i HTML sker ved at man skriver <!-- hvor koden står her og så afslutter man med -->Bemærk, at det er to bindestreger efter udråbstegn, det bliver ikke skrevet rigtigt i mit eksempel heroverSå i dette tilfælde skal du finde linie 51 eller deromkring og udkommentere: <!-- Udkommenteret Rabatter {total_discounts} Gaveindpakning {total_wrapping} --> Når jeg udkommenterer kode, plejer jeg lige at skrive udkommenteret og måske mine initialer eller navn (bare man gør det konsekvent), så kan man nemlig nemt lige søge i en fil og se, om man evt. har lavet ændringer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensen Boats Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Super og tak. Det virker.....Mvh Jensen Boats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts