Genesis10 Posted September 25, 2017 Share Posted September 25, 2017 (edited) Hello I have a store and want to set up the same store with another domain and language - country and use Multistore to do so. Q - Can I use the same prof theme when it is bought as a" Single Template" or do I have to buy it for shop no 2 even thoe it is in the same prestashop? Tom. Edited September 27, 2017 by Genesis10 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 25, 2017 Share Posted September 25, 2017 Write in Danish in the Danish forum. Teknisk kan det sikkert godt lade sig gøre med én licens. Men du skal have 2 licencer, når de ligger på 2 domæner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Genesis10 Posted September 26, 2017 Author Share Posted September 26, 2017 Hej OK, jeg tjekker med dem der har solgt mig prof licensen. Syntes ikke det er OK ikke at kunne, da det i mit tilfælde kun er tale om sprog, vil blot ikke have "sprog valg" men to seperate domæner. Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 26, 2017 Share Posted September 26, 2017 Normalt gælder en theme licens til alle shops, også multistores. Hvor har du andre oplysninger fra Pertho?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Det er der så ikke alle moduler der gør. ASP gør blandt andet ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Genesis10 Posted September 27, 2017 Author Share Posted September 27, 2017 (edited) Hej OK, syntes heller ikke det var OK når man anvender Multistore - fik Leo Themes til at ændre det så nu kører det! TOm Edited September 27, 2017 by Genesis10 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts