13thjoker Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Ik heb momenteel een probleem! Ik ging zoeken en kwam daarna op de zoek pagina: https://gyazo.com/69d0b8a907bc065725b66ef0bca05030 Zoals je ziet is dit niet zoals het hoort! Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit aanpas/fix? de website is www.geboorte-kaart.nl Mvg daan Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 als je die melding krijgt heeft hij niet gevonden wat je zocht. Lijkt me dat er niets aan de hand is. De tekst zou je natuurlijk aan kunnen passen naar bijvoorbeeld: Helaas geen zoekresultaat Dat doe je in je vertaalsectie Link to comment Share on other sites More sharing options...
13thjoker Posted September 19, 2017 Author Share Posted September 19, 2017 (edited) Mijn probleem is de submit knop in het midden van de text input. Zo hoort dit niet ! Ik ben het blijkbaar vergeten te schrijven in de eerste post. Sorry! mvg daan edit: Zie screenshot https://gyazo.com/d9c45c93853033e11d1f8a19ebb2fa30 Heb effe opnieuw geinstalleerd in localhost het probleem zit daar ook in. Edited September 19, 2017 by 13thjoker (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
13thjoker Posted September 21, 2017 Author Share Posted September 21, 2017 Ik vind dit zelf nogal raar! Precies dezelfde search_wdiget wordt gebruikt in de header. Hoezo staat hij daar wel correct? Heel erg raar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
13thjoker Posted September 21, 2017 Author Share Posted September 21, 2017 Na ongeveer 10-20 minuten met de css te spelen heb ik het probleem gevonden. De div rondom het form heeft een maxsize van 570 om een of andere manier gaat t hier fout. Ik heb mijn max-width gezet naar 900px deze kan je vinden in je theme.css class: #products .page-not-found, #pagenotfound .page-not-found Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts