Jump to content

intern note

2p12p1

Recommended Posts

Halløj :)

Sidder med et lille problem, som jeg egentlig syntes burde være forholdsvis nemt at løse, men har ledt og ledt, og kan simpelthen ikke finde nogen løsning.

Kort: Nogle produkter har jeg brug for at kunne angive flere varenumre til. Jeg kan ikke bruge prestashops "pakke af eksisterende produker" løsning, da de produkter det skal bestå af, ikke er oprettet (det kan kun købes som en samlet løsning) 

Problemet er når varerne dukker op. På den følgeseddel står kun de varenumre som produktet består af, og ikke det varenummer som overordnet har de 2 produkter under sig. Derfor er det svært for dem der skal pakke, når det ikke er det samme varenummer der står på pakken, som på deres pakkeseddel.

Alt dette vil kunne fikses midlertidigt med en intern note. Altså på en produkt side skulle der egentlig bare være et input felt, hvor man kan skrive alt hvad man har lyst til, og det skal så fremgå på ordre siden, hvis et produkt har en tekst tilknyttet. Alt skal bare være internt, og kunden skal ikke se denne tekst.

Kan det virkelig passe at der ikke findes sådan et modul/løsning nogen steder? Har ledt og ledt, men kan simpelthen ikke finde det. 

(Ved godt det ikke er den optimale løsning på mit problem, men har bare brug for en hurtig løsning, indtil den rigtige kan findes)