Golfpartners Posted September 15, 2017 Share Posted September 15, 2017 Hej alle. jeg har nu forsøgt mig med næste alle tilgængelige versioner af Prestashop version 1.7.x.x i håbet om, at en af installationerne ville give mig den knap nederst i venstre side, som hedder Sample Data Install. Den fandtes i prestashop 1.6 og som jeg læser dokumentationen, så burde den også være at finde i 1.7. Jeg har købt et tema der passer til 1.7 fra template monster og installeret det og de henviser også i deres installationsvejledning til at jeg skal benytte "sample Data Install" knappen som ligge ligge over til venstre. Men den er der bare ikke - har ledt oppe og nede men uden held. Er der nogen kloge hover der kan hjælpe mig her. Har vedhæftet et billede fra installationsguiden fra det tema jeg har købt som viser denne knap i 1.7 versionen. Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mange tak Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 15, 2017 Share Posted September 15, 2017 Da det er et købt theme, skal du starte med at kontakte TemplateMonster. De har live chat 24/7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts