Peterke68 Posted September 5, 2017 Share Posted September 5, 2017 Hoi, ik gebruik prestashop 15.3 en ik krijg het btw-tarief voor mijn producten maar niet in orde. Ik heb bij belastingen alleen maar BE standard (21%) staan bij belastingsregel heb ik ook 1 staan BE standaard (21%) Alles opgeslagen Maar toch zie ik bij producten, nog steeds de producten staan zonder BTW en als ik kijk naar een product, dan prijzen dan staat er steeds bij belasting "geen BTW" Hoe kan ik dit oplossen, zonder deze allemaal 1 per 1 te moeten aanpassen? Met veel dank. belasting.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted September 5, 2017 Share Posted September 5, 2017 Schijnbaar heb je ze dan toch zonder btw ingegeven, of de btw regel een keer aangepast/verwijderd en later een nieuwe toegevoegd. Je kan het in je database veranderen door het tax id aan te passen, zo te zien 89. Als je dat niet wil of niet ziet zitten zal je het of 1 voor 1 moeten doen, of een bulk module moeten gebruiken.Je kan het ook met een csv bestand doen maar dat is weer iets ingewikkelder als je het nog nooit gedaan hebt. Dit is een gratis script waar het ook mee kan(wel enige oefening nodig): https://www.prestashop.com/forums/topic/185401-free-script-prestools-suite-mass-edit-order-edit-and-much-more/ Prima module die dit kan, maar ook geschikt is voor meerdere taken: https://addons.prestashop.com/nl/snelle-bewerking/19965-bulk-mass-editing-products.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted September 7, 2017 Share Posted September 7, 2017 BTW is optioneel. Die moet je voor ieder product goed instellen. Je hebt geen plaatje toegevoegd van hoe je de prijs ingeeft. Als je met een csv bestand invoert moet je ook een kolom voor de btw erbij zetten en aangeven of je prijs incl of excl is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts