Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben bezig nieuwe artikelen toe te voegen. Ik had er heel wat en ben daar nu mee verder gegaan. Nu keek ik naar het resultaat op de website. Nu zie ik dat sommige artikelen in het overzicht al de keuze hebben staan voor de kleur. Toen ik verder keer zag ik dat alle artikelen die ik nu heb ingevoerd dat hebben en die er al stonden niet. Ik ging er dus vanuit dat je dat ergens kunt aangeven, maar kan het niet vinden. Weet iemand dat?

Ik heb nu ook bij een paar artikelen staan dat ze op voorraad zijn, maar niet bij al die artikelen gaat de voorraad op groen staan?

Edited by Kirsten! (see edit history)

Ieder artikel heeft een standaard combinatie, wellicht dat dat bij die andere artikelen nooit goed is gegaan?

Op groen staan alleen de artikelen die ook daadwerkelijk op voorraad staan, waar dus een aantal is ingevuld bij het aanmaken

Wat bedoel je met elk artikel heeft een standaard. Als er geen keuzes zijn dan laat hij die niet zien. Maar als die er wel zijn dan laat hij ze bij sommigen dus niet zien. Hoe verander ik dat dan?

Ik heb bij iets van 5 artikelen voorraad ingevoerd. Hij laat maar bij 1 door groen zien dat er voorraad is.

Kirsten

Aan de rechterkant van de combinatie staat een knop wijzigen, daar kan je als je op het pijltje naar beneden klikt aangeven standaard.

Voorrraad op groen staat alleen als je bij de aantallen een tekst hebt ingevuld, dus bv Op voorraad en dan biv bij niet op voorraad een andere tekst naar keuze. Dit doe je in het submenu bij het aanmaken van producten onder aantallen

Ik denk dat mijn vraag wat anders is dan waar je antwoord op geeft.

Ik heb een artikel met 5 kleuren. Standaard staat wit aangevinkt. Als je dan een catogorie aan klikt. Dan zie je de artikelen in het kort. Dan staat er een artikel met daaronder blokjes met de kleuren. Maar dus niet bij allemaal. Na mijn mening zijn de artikelen op de zelfde manier aangemaakt.

Ik ben nu aan het nalopen of de vinkjes van de foto's aangevinkt zijn. Als dat niet zo is dan doe ik das nu. Kijk ik in de shop en staan de kleurblokjes erbij. Ga ik naar een volgend artikel doe daar ook de vinkjes aan. Kijk weer in de shop. Staan ze erbij, maar bij de vorige zijn ze dan weer weg?????