peterholmdk Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Hej Når en kunde placere en ordre, har jeg tildelt specielle rabatter på de forskellige grupper kunden tilhøre.Når kunden betaler står der prisen, hvor rabatten er trukket fra og den samme beløb står så også på betalings gatewayen. Dvs alt det fungere som det skal. MEN når kunden så bliver fremvist sin faktura eller ordreoversigt (+pdf) står der en pris hvor rabatten IKKE er trukket fra.Nogen der har erfaring med dette ?/ Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Det er jo temmelig sikkert fordi den bruger en forkert pris i din PDF fil, prøv denne jeg har vedhæftet. Det er en modificered udgave af kjeld's som viser blandet dato anderledes, og også beskrivelsen på en rabat kupon hvis sådan en er anvendt (Det er lidt tamt kun af vise rabatkoden).Jeg har lige testet i 1.2.5 og 1.3 og der virker det PDF.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterholmdk Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Det er sq lidt mystisk.. PDF'en virker egentlig fint nu, men rabat værdien dvs. den samlede pris hvor rabatten ER trukket fra bliver heller ikke vist inde på shoppen.Dvs. på EPAY betalingsoversigten står den rigtige pris, men når man ha' vist den fra shoppen af viser den kun den fulde pris hvor rabatten ikke er trukket fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Er det ikke fordi du ikke er logget ind på en bruger som får rabat?Bruger du standard theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterholmdk Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Altså kunde1 får ikke rabat og kunde2 får 10% rabat.Når kunde1 logger ind er prisen 100,- og når kunde2 logger ind er prisen 90,-Kunde køber for 100,- betaler 100,- og får vist en faktura på 100,- Kunde2 køber for 90,- betaler 90,- og får vist en faktura på 100,- dammit... Og jo jeg bruger standard theme og shop version 1.2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Det virke ellers fint her hos mig. Bruger du den pdf.php jeg har vedhæftet? Den skal ligge i classes mappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterholmdk Posted July 18, 2010 Author Share Posted July 18, 2010 Ja jeg har prøvet at bruge den PDF.php du vedhæftede, men desværre er resultatet det samme.. Overvejer lidt om jeg skal opgradere til den sidste nye version af Presta. om det evt. kunne løse problemet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts