micki77 Posted August 26, 2017 Share Posted August 26, 2017 Nogen der ved hvordan man bestemmer rækkefølge på betalingsmuligheder på kasseside i prestashop 1.7. DisplayPayment hook'et mangler i positioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarne Posted August 27, 2017 Share Posted August 27, 2017 Kan ikke forstå du mangler displayPayment for den er da at finde hos mig. Jeg anvender PS 1.7.1.1 og 1.7.2.1 og begge viser som sagt det du efterlyser. Mvh Bjarne www.pifosmykker.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted August 27, 2017 Author Share Posted August 27, 2017 Det lyder underligt at du har den. Hvis du googler det kan du se at dette hook er fjernet fra 1.7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarne Posted August 27, 2017 Share Posted August 27, 2017 Ja det er rigtigt - men jeg har den altså. Måske, måske er den tilført da jeg installerede One Page Checkout, det skal være mig usagt. Når det så er sagt så bruger jeg ej hellerdenne mulighed (positioner) da jeg tilretter alt i opc-modulet. En anden lille "krølle" på PS 1.7 er, at kigger man under betaling/indstillinger så findes alle betalinger heller ikke her - sært men sådan er det tilsyneladende Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted August 27, 2017 Author Share Posted August 27, 2017 Tænker at du har ret i at du kan kontrollere det i modulet. Desværre så er det kun de dårlige one page checkout moduler der er opdateret til 1.7. Dem ønsker jeg ikke at benytte da jeg synes de er for rodede og designet er alt for ringe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 15, 2017 Share Posted September 15, 2017 Hvorfor overhovedet bruge 1.7 før den virker ordentligt? Jeg forstår ikke, hvorfor nyeste version opfattes som om man absolut skal bruge den. I en live shop med ordrer kan man altså ikke opgradere og få den til at fungere. Hvorfor så basere en ny shop på den version endnu??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 PrestaShop 1.7 benytter det hook, der hedder "paymentOptions" i stedet for "displayPayment". /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts