Supermange Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 När jag ska skicka testmail med Newsletter Pro så får jag följande felmeddelande. -"Ajax request error, please check your console for more details!" Prestashop 1.6.1.13 Newsletter Pro När jag försöker uppdatera Newsletter Pro via modulfliken får jag följande felmeddelande. Fel vid extrahering modul (Filen kan vara skadad). Module Newsletter Pro cannot be upgraded: Error while extracting the latest version. När jag testar i en butik med version 1.6.1.6 så fungerar det både att skicka testmail och uppgradera. Lösning, idéer, erfarenheter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Hej Supermange. Är det den här modulen du menar? https://addons.prestashop.com/en/newsletter-sms/7484-newsletter-pro.html I så fall rekommenderar jag dig att ta kontakt med dom så fixar dom det åt dig. Dom har en väldigt bra och snabb support! Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermange Posted August 22, 2017 Author Share Posted August 22, 2017 Ja, den är det. Jag kollar med dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 Ja, den är det. Jag kollar med dem. Jag glömde lägga upp länken till dig. Här kommer den: https://addons.prestashop.com/en/contact-us?id_product=7484 Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermange Posted August 23, 2017 Author Share Posted August 23, 2017 En fantastisk service! Det är två år sedan jag köpte programvaran. Men ändå fick jag den senaste versionen skickad via e-post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted August 23, 2017 Share Posted August 23, 2017 En fantastisk service! Det är två år sedan jag köpte programvaran. Men ändå fick jag den senaste versionen skickad via e-post. Ja du ser, det gäller att välja rätt tillverkare. Grattis! Fick du ordning på felen också? Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermange Posted August 24, 2017 Author Share Posted August 24, 2017 Fungerar klockrent. Bra produkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts