Asanti Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 (edited) Hej. Kan man ikke ændre rækkefølgen i katagorierne? Hvis der f.eks er 10, og nr 4 og 9 skal byttes - hvordan klarer man den? De har hver især et ID, som jeg går ud fra måske skal ændres, men syntes ikke jeg kan finde den muligheden for det nogen steder. Bruger v. 1.5.6.0 Og nu vi lige er ved det, skal man opdatere sin shop version og hvad gør det af forskel? Hej. Kan man ikke ændre rækkefølgen i katagorierne? Hvis der f.eks er 10, og nr 4 og 9 skal byttes - hvordan klarer man den? De har hver især et ID, som jeg går ud fra måske skal ændres, men syntes ikke jeg kan finde den muligheden for det nogen steder. Bruger v. 1.5.6.0 Og nu vi lige er ved det, skal man opdatere sin shop version og hvad gør det af forskel? Edited August 20, 2017 by Asanti (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 I den kolonne, der hedder "position", kan du trække i rækken og placere den, hvor du ønsker det. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asanti Posted August 20, 2017 Author Share Posted August 20, 2017 Hej Kjeld. Perfekt, syntes jeg havde prøvet men det virkede. Tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts