gekkenhuis Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 Wie kan mij helpen, met updaten via 1 click upgrade heb ik geprobeerd te updaten maar hij blijf een error aangeven iets met AJAx 500 error hoe kan ik verder updaten kan het ook handmatig via FTP Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 Vanaf welke versie naar welke versie ben je aan het updaten? En welke versie 1 click update module gebruik je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gekkenhuis Posted August 19, 2017 Author Share Posted August 19, 2017 van versie 1.7.1.2 naar versie 1.7.2.1 De 1-click upgrade module is versie is v3.0.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 ik heb net een soortgelijke actie gedaan, en dat ging prima. Ik heb het vermoeden, maar daar kan ik mis in zijn natuurlijk dat de hosting waar je op draait te licht is, aangezien je de juiste upgrade module gebruikt. Een upgrade vergt best wel even wat van je server. Je zou eerst een handmatige backup kunnen maken en vervolgens de upgrade uitvoeren zonder een backup te maken van je bestanden etc.: https://www.screencast.com/t/MNvQHSCl6 Maar dan wel eerst handmatig een backup maken zodat als het fout gaat je terug kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Deinstaleer de upgrade module Verwijder de upgrade module Installeer daarna de upgrade module Hierna zal je geen ajax error meer krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts