kevinderas Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Beste, Er blijkt ergens een fout te zitten in mijn multistore. Ik kan blijkbaar niet meer inloggen via het klantengedeelte. http://www.doopsuikeronline.be/authentication?back=my-account Waar kan het probleem liggen? Mvg, kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Beste Kevin, Zojuist succesvol een account kunnen aanmaken en kunnen inloggen. Eventueel zou je de debug mode van je shop kunnen aanzetten en bekijken wat fout gaat zodra je inlogt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevinderas Posted August 17, 2017 Author Share Posted August 17, 2017 Dikke merci al om mee te zoeken Eerstdaags moet deze multistore online.. Debug staat aan, inloggen werkt nog steeds niet.. Fouterror : /data/sites/web/netwerkproductbe/www/modules/samanufacturersbanner/samanufacturersbanner.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Beste Kevin, Je zou kunnen proberen om in de backoffice de module "samanufacturersbanner" te zoeken en even uit te schakelen. Zodra je dat hebt gedaan nog is inloggen, als dat lukt dan kun je verwachten dat het in de module fout gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevinderas Posted August 17, 2017 Author Share Posted August 17, 2017 Adeko.nl Vreemd, Ik geraak niet in het klantengedeelte. Buiten het kopieren van de vertalingen heb ik niet meteen iets gewijzigd. Gisteren kon ik nog perfect inloggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 En verder krijg je geen foutmeldingen te zien? Heb je al geprobeerd om via een nieuw account in te loggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts