GlasInLood-Delden Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Ik heb net de nieuwe Prestashop geïnstalleerd 1.7.2 Nu staat er bij mijn producten achter "inclusief belasting" ineens dat de levertijd 1-3 weken is. Waar komt dit vandaan en hoe haal ik dat weg (producten zijn allemaal op voorraad. Vervoerdersinstellingen staan ook op maximale snelheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Hoi Dit is een standaard EU module die dit standaard aangeeft bij je producten. Deze zou je uit kunnen schakelen of aanpassen naar wens Groetjes Devi Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlasInLood-Delden Posted August 15, 2017 Author Share Posted August 15, 2017 Hallo, Bedankt. Maar wel nog een vraag: ik heb het in de vertalingen aangepast, maar op de site blijft het staan. In de EU module kan ik het ook niet wijzigen. Nog suggesties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlasInLood-Delden Posted August 15, 2017 Author Share Posted August 15, 2017 Hallo, Gevonden! Toch in een andere module (Juridische naleving) kunnen vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts