Loe- Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Hoi! Ik zou graag eenzelfde systeem als op de bijlage willen integreren op de homepage (dus niet bij de producten zoals in de addons store te vinden is). Dus een simpele prijs calculator welke ik per categorie zelf kan instellen, danwel gebasseerd op een m2 prijs, danwel gebasseerd op losser maten die ik zelf in geef, per categorie. Wie kan me vertellen of er een soortgelijke module is voor Ps 1.6(.1.9-1.13) en waar ik deze kan vinden? Op de bekende kanalen en via google vindt ik alleen "offerte per mail" modules, of beperkt instelbaar. Ik wil hem echt alleen en dedicated op de homepage hebben zonder spcifieke producten er al bij. bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 per product kan dat, per categorie weet ik niet. voor producten zijn er genoeg addons bv https://addons.prestashop.com/en/sizes-units/19389-dynamic-product-price.html en anders neem je even contact op met presto changeo, die hebben een pro attribute module waar je heel veel kanten mee op kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts