louis323 Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 ik heb per ongeluk de contact form module van hook veranderd. staat nu als top. en wanneer ik nu in backoffice dat wil veranderen, krijg ik een blank scherm. alleen wanneer ik contact.php weg haal via ftp werkt mijn backoffice weer. Maar dan kan ik de positie niet veranderen, omdat hij hem niet ziet. kan ik dit ergens veranderen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
louis323 Posted August 10, 2017 Author Share Posted August 10, 2017 Iemand een idee aub ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 eigenlijk niet, want als je alleen maar een positie hebt veranderd en weer terugzet zou dit denk ik niet kunnen. Misschien toch ook wat anders veranderd? Heb je ook al debug aangezet en evt. foutenrapport op je server bekeken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qualityangel Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Inderdaad wat Curious zegt. Kun je hem niet unhooken en opnieuw aan de goede hook toewijzen via posities? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts