Logickske Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Hallo,Ik ben bezig met de opbouw van mijn webwinkel en maak daarbij gebruik van de standaard template van PrestaShop. Mits een aantal aanpassingen, vind ik dit best een goede template voor mijn winkel.De kleuren heb ik reeds aangepast, maar nu wil ik die productdetailpagina ook nog wat aanpassen... is dit mogelijk en zo ja, wie kan mij daarbij helpen? Dus.. In bijlage kan je 2 afbeeldingen vinden van de productdetailpagina. 1tje zoals het nu is en 1 hoe ik het zou willen: Op de "Future_Productdetailpagina" staat eerst de algemene info, daaronder staan links zwarte vierkantjes.. Hier zou ik graag een lightbox foto-album willen toevoegen per product. Rechts van dit album staat dan een youtubefilmpje.. Iemand die me hierbij kan helpen?Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten Gerrit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestashop_manager Posted August 8, 2017 Share Posted August 8, 2017 Hallo Gerrit, Vermeld even je versie? Wellicht dat iemand anders je dan kan helpen, dit is maatwerk en dat doen wij tegen betaling. met vriendelijke groet, Danny Timmer www.prestashop-manager.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts