wisselring100 Posted August 2, 2017 Share Posted August 2, 2017 Ik heb een probleem ik kan de modulen die ik heb gekocht miet updaten of installeren via de addons shop. zie foutmelding Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 9, 2017 Share Posted August 9, 2017 Kan het zijn dat je die module niet via de addonstore hebt gekocht maar via bijvoorbeeld codecanyon? Als dat namelijk het geval is zal je de laatste versie via dat platform moeten downloaden en opnieuw installeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wisselring100 Posted August 9, 2017 Author Share Posted August 9, 2017 alle modulen zijn via the addons shop gekocht met 1 jaar zen update Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 9, 2017 Share Posted August 9, 2017 Dan zou ik hem gewoon downloaden vanuit de addonstore(dus niet upgraden vanuit de backoffice van je winkel) Daarna uploaden in je winkel dmv de upload een module knop. Soms moet je dan eerst de bestaande module deinstalleren en verwijderen. Dat werkt sowieso! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts