joergenaj Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 (edited) Baggrund: Jeg har Prestashop 1.6.0.9. Adressen er shop.7d.dk, med tema fra Presta Theme Maker. (Førhen har det vist sig at det ikke var temaet der var noget galt med, det er vanskeligt at genoprette, og derfor beholder jeg det. Desuden kan jeg ikke opgradere til nyere shopversion da alle menulinks bliver tossede.) Problemet: Under Katalog - Varer virker Filtrer efter kategori sjældnere og sjlædnere. Når jeg vælger en kategori med radio button sker der ikke nogen opdatering. Jeg må søge på kategorier. Nogen der kunne gætte hvad der kan være galt? Edited August 3, 2017 by joergenaj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Har du tjekket for JavaScript-fejl i din browser? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted August 1, 2017 Author Share Posted August 1, 2017 (edited) Tak. Har kun fundet en fejl under Console, uanset om mine klik opdaterer kategorierne eller ej: admin.js:1 Uncaught ReferenceError: $ is not defined at admin.js:1 Edited August 1, 2017 by joergenaj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Så det er i back office, du har problemet? Det lader til, du mangler at inkludere jQuery. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted August 2, 2017 Author Share Posted August 2, 2017 OK, tak. Men fejlen opstår jo godtnok periodisk. Mærkeligt nok fungerer det nu, så længe det da vil fungere. Kan måske være en konflikt af en art, hvad ved jeg. Fejlen blev set i både Chrome og Edge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted August 3, 2017 Author Share Posted August 3, 2017 Fejlen er gået væk af sig selv, selvom der nok er en eller anden årsag med en script konflikt. Men nevermind. Tak for ideer og hjælp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts