Logickske Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Hallo,Sinds een tijdje ben ik bezig mijn nieuwe webshop in PrestaShop te bouwen. Aangezien de standaardtemplate mij mits een aantal aanpassingen kwa kleur enz.. best OK leek, ben ik deze template gaan "Customizen".Echter bij de volgende upgrade van het platform waren al mijn wijzigingen ongedaan gemaakt of beter gezegd overschreven door nieuwe bestanden van de upgrade.Daarom volgende vraag:Bestaat er een eenvoudige manier om mijn template "buiten schot" te stellen van de upgrade zodat ik zonder zorgen mijn platform kan upgraden maar de template wel identiek blijft?Wat is de makkelijkste manier en hoe ga ik te werk? Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARK-APP.com Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 (edited) Beste Logickske, Er zijn 2 opties: - Bij een update uitvinken zodat de update module jouw huidige template niet update. - Jouw eigen template exporteren, hernoemen en die vervolgens installeren. Succes met een volgende update. Edited July 28, 2017 by MARK-APP (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logickske Posted July 31, 2017 Author Share Posted July 31, 2017 Beste Peter, Hartelijk dank voor uw antwoord! Ik heb de Template ge-exporteerd, hernoemd en opnieuw geïnstalleerd. Dat was de oplossing! Dank daarvoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts