Frits van Leeuwen Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 (edited) Hallo allemaal, Ik heb 2 winkels in Prestashop 1.6.1.15 waarin ik het zelfde verkoop. In winkel 1 heb ik een categorie A met producten en 2 subcatagorieën met producten. (Hier is dit perfect hier) In winkel 2 heb ik die zelfde categorie A met producten, maar voor deze winkel heb ik de subcategorieën uitgeschakeld. Toch verschijnen de producten uit die subcategorieën in categorie A, maar dat is hier dan weer niet de bedoeling. Hoe los ik dat op? Alvast bedankt. Frits van Leeuwen Edited July 16, 2017 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Schijnbaar staan de producten uit de subcategorieen ook geassocieerd met categorie a Dat zal je uit moeten schakelen. Voorbeeld in de productpagina: https://www.screencast.com/t/lCqYHeJ3TyzL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted July 16, 2017 Author Share Posted July 16, 2017 (edited) Bedankt voor het antwoord. Dat dacht ik dus ook. Ik ging verder zoeken. Als ik in winkel 1 een subcategorie om zet naar categorie B (hoofdcategorie) dan verdwijnen de producten in de weergave van winkel 2 uit categorie A. Zoals ik dat wil hebben in winkel 2. Maar dan is winkel 1 weer niet zoals ik die wil hebben. Ik ben bang dat ik hier tegen een bug aangelopen ben. Edited July 18, 2017 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts