Frits van Leeuwen Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 (edited) Hallo allemaal, Ik probeer vandaag een upgrade uit te voeren van PrestaShop 1.6.1.13 naar 1.6.1.15 Ik gebruik 1-click Upgrade v.1.6.7 Hij begint wel helemaal goed, maar als hij klaar lijkt te zijn met backupppen en downloaden, geeft hij de volgende foutmelding in het scherm. [FOUT] Fout bij de reservekopie tijdens PclZip: PCLZIP_ERR_NO_ERROR (0) : . Ik ga er vanuit dat hij dan dus niet meer door gaat. Wie weet hier meer van? Hoe kan ik nu toch zonder problemen upgraden naar versie 1.6.1.15 ? Of moet ik eerst 1.6.1.14 installeren? Alvast bedankt, Frits van Leeuwen Edited July 11, 2017 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted July 11, 2017 Author Share Posted July 11, 2017 IK heb het zelf kunnen oplossen door een deinstallatie van 1-Click Upgrade uit te voeren en die vervolgens weer te installeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts